Invitaţie la evenimentul #3 SEO World Coffee

Data: Vineri, 20 noiembrie 2009, va avea loc la Orange Concept Store evenimentul #3 SEO World Coffee.

Ora: 9:00 – 11:00

Adresa locaţiei: Orange Concept Store, Calea Victoriei, nr. 41. Vezi harta locaţiei.

Program:
9:00-9:15 Networking;
9:15-9:30 Prezentarea participanţilor;
9:30-10:00 Prezentare nivel începător-mediu: Structurarea informaţiei pe un site; va vorbi Olivian BREDA (Twitter);
10:00-10:30 Prezentare nivel avansat: Cum funcţionează Link Juice; Cum trece valoarea unei pagini de la o pagină la alta prin linkuri; Cum poţi face page sculpting; Întrebări şi răspunsuri; va vorbi Olivian BREDA (Twitter);
10:30-10:45 Feed-back ediţia curentă; Aşteptări ediţiile următoare; Propuneri teme de prezentări întâlnirea următoare;
10:45-11:00 Networking;

Costuri:
Intrarea este liberă, există un bar dar consumaţia nu este obligatorie.

Înscriere:
Ca de obicei, pentru înscrieri aşteptăm un comentariu mai jos sau sună la 0743-41.00.26 (Olivian BREDA). Poţi să trimiţi şi un email la seoworldcoffee@gmail.com. Precizează şi un site cu care să te trecem în sidebar.

Observaţii:
Prezentările vor fi puse ca şi PPT pe net şi vom încerca să filmăm şi să punem clipurile online.

Cum puteţi ajuta ca evenimentul să fie un succes?
a. Veniţi la timp, pentru a putea respecta structura;
b. Dacă consideraţi că puteţi vorbi ca speakeri pe una din temele prezentate, sau pe alte teme de SEO, vă rugăm să anunţaţi;
c. Dacă doriţi să promovaţi evenimentul, am aprecia acest lucru;
d. Cel mai mare ajutor pe care îl putem primi este să participaţi;

Notă: Pentru parcare vedeţi Hotelul Novotel şi harta.

RGB .:. Stairs to the power 3

Sursa foto şi licenţa.

16 Noiembrie 2009. Intalniri.

29 comentarii

  1. Adriana replied:

    la 9 este mult prea devreme.

  2. Olivian BREDA replied:

    Mersi de feedback. Din păcate, motivele pentru care am ales asta:
    a. Să fie uşor să te învoieşti (e mai uşor dimineaţa decât în timpul zilei);
    b. Să fie locaţie centrală;
    c. Cât mai ieftin (în cazul de faţă fără nicio plată);
    M-au determinat să prefer ora aceasta.

    Mi-ar părea rău să nu vii, dar ora 9 nu este mult prea devreme pentru cei care au un job.

  3. sorin replied:

    Ora 9 e mult prea devreme, plus ca la ora aia ori dormim, cei care muncim de acasa, ori ne indreptam spre job, asta daca lucram…

  4. Olivian BREDA replied:

    Dacă ora de dimineaţă e problemă, să vezi seara. 🙂

    Deci, pun în balanţă:
    a. Să dorm sau
    b. Să mă învoiesc de la muncă

    cu
    a. Să particip la întâlnirea SEO;

    La orice oră din timpul zilei învoirea de la muncă e şi mai dificilă, ar rămâne doar seara.

    Şi seara vine o altă balanţă:
    a. Să petrec timpul cu cineva în mod distractiv;

    Oricum o dai, nu-i bine.

    Îmi pare rău că vă trezesc sau vă pun să vă învoiţi, asta e oferta pe care o pot face.

  5. unblogonaut replied:

    Eu nu m-am mai trezit la 9 dimineata de cand eram mic, dar vreau sa vin.
    Olivian, te rog sa ma treci pe lista.
    Marius Motohon, http://blogonaut.ro

  6. Olivian BREDA replied:

    Ce mă bucur, Marius! 🙂

  7. Blogonaut.ro » Blog Archive » SEO World Coffee replied:

    […] BREDA), da un e-mail la seoworldcoffee[@]gmail.com sau lasa un comentariu pe blogul oficial: seoworldcoffee. Precizeaza numele si eventual un Site pentru care faci tu […]

  8. Tibor Todor replied:

    Multumesc de invitatie, dar nefiind din oras nu pot participa, .ppt-ul acela bineinteles ca ma va interesa.
    Multumesc.
    Tibi.

  9. Olivian BREDA replied:

    Salut Tibi, prezentarea o să fie pe Net la sfârşitul săptămânii.

  10. Stefan Dragan replied:

    E foarte ok dimineata. Vin.

  11. Olivian BREDA replied:

    Mulţumim şi te aşteptăm!

  12. alexgraur replied:

    Particip si eu. http://alexgraur.wordpress.com/

  13. Olivian BREDA replied:

    Super, te-am trecut în sidebar, în dreapta. 🙂

  14. Florin Anghel replied:

    Salut.
    Imi pare rau,nu pot sa vin.Daca era seara,era ok.
    Astept pe la sfarsitul saptamani(bine,alta este sa fiu de fata,si alta in fata calculatorului).
    O sa aplic pe profilul meu,pe FB,evenimentul vostru.Bafta.

  15. Olivian BREDA replied:

    Mersi mult ca ne ajuţi, Florin şi sper să ne vedem săptămâna cealaltă, aşa cum ai fost şi la primele două ediţii. 😀

  16. Cristian Nica replied:

    Este chiar in drum spre birou deci am sa particip si eu daca se poate.

  17. Olivian BREDA replied:

    Salutare Cristian, ne bucurăm să te avem alături. Vezi sidebar, a fost actualizat cu numele tău.

  18. Sarica replied:

    Ne vedem acolo. Oricum sunt in drum spre BCU, am de facut pentru Licenta.

  19. Sarica Daniel replied:

    Ne vedem acolo. Oricum sunt in drum spre BCU.

  20. Olivian BREDA replied:

    Te-am înscris pe site, zi-mi dacă am pus diacritice corect.

  21. Sarica Daniel replied:

    Numele meu nu are diacritice.

  22. Olivian BREDA replied:

    Am modificat acum, scuze.

  23. Adriana Ceausescu replied:

    Numai 3 tipe?

  24. zerosaptetrei replied:

    Comunitatea bloggerilor si nu numai avea nevoie de asa ceva!

  25. Olivian BREDA replied:

    Doar atât, Adriana. 🙂

    Mersi mult, zerosaptetrei.

  26. Marius Hogas replied:

    Salut Olivian,
    Eram asa incantat azi ca am trimis mailul aiurea fara sa ma gandesc. Nu mai am cum sa ajung maine, sper sa vina colegul dar nu stiu sigur.

    Imi pare rau si abia astept filmarile! Seara buna!

  27. Olivian BREDA replied:

    E Ok Marius, stai liniştit. 🙂

  28. How is your self-esteem? « Analytic Vision replied:

    […] on 26/11/2009 In the last 2 weeks, besides being present at World Blogging Forum, Internetics, SEO Coffee, I haven’t had time for business. No, I haven’t been to Global Entrepreneurship week, […]

Lasă un răspuns

Trackback URI