Follow-up întâlnirea de seară a specialiştilor SEO, 2009.12.08

La întâlnirea din dimineaţa zilei de 8 decembrie 2009, de la Orange Concept Store, ne-am gândit să ne vedem câţiva oameni care au ca principal venit optimizarea pentru motoarele de căutare şi/sau Search Engine Marketing. Aşa că cei care am rămas mai târziu în ziua cu pricina (2009.12.08) am stabilit rapid o întâlnire la Pizza Hut Romană, între ora 19 şi ora 20:30. Am discutat şi-am discutat, despre SEM mai mult decât despre SEO, discuţii libere mai mult decât ceva planificat, cu râsete şi glume mai degrabă decât serios.

Au participat:

Câteva poze de la întâlnirea stabilită ad-hoc:

2009.12.08 Discutii SEO post-eveniment

10 decembrie 2009. Etichete: , , . Proiecte speciale.

One Comment

  1. Follow-up ediţia #6 a SEO World Coffee – de la clipuri video la prezentări şi listă participanţi « SEO World Coffee replied:

    […] Am primit feed-backul participanţilor, le mulţumim pentru asta. Am notat sugestiile de îmbunătăţire, vom ţine cont de ele. Discuţiile s-au prelungit după întâlnire, ultimele persoane au plecat după ora 13 din Orange Concept Store, şi ne-am întâlnit şi seara cu câţiva oameni. Dar despre asta în mesajul dedicat. […]

Lasă un comentariu

Trackback URI